Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zrozumiałem.
Strona główna O firmie Jak kupować Regulamin Kontakt
Lampa do wybielania zębów BTCool

Lampa do wybielania zębów BTCool


Cena obejmuje wypożyczenie lampy na 1 dobę oraz żele wybielające dla 5 pacjentów gratis!!!

200,00
Regulamin

1. WARUNKI OGÓLNE  

  • Przedmiotem sprzedaży są towary wymienione wyłącznie w cenniku przedstawionym w sklepie internetowym w chwili składania zamówienia.
  • Ceny podane w naszym sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego
  • Przed rozpoczęciem zakupów prosimy zapoznać się z regulaminem naszego sklepu.
  • Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  • Ceny towarów są podawane w złotówkach, zawierają one podatek VAT, nie zawierają kosztów przesyłki.
  • Dla towarów z ceną 0.00 zł zapytania ofertowe prosimy składać telefonicznie lub e-mailem, odwrotnie przedstawimy ofertę cenową z terminem dostawy. 
  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie internetowym lub wprowadzania w nich zmian.
  • Warunkiem przyjęcia zamówienia jest rejestracja konta w naszym sklepie internetowym i telefoniczne potwierdzenie złożonego zamówienia. Brak potwierdzenia w ciągu 24 godzin spowoduje anulowanie zamówienia. 
  • Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień aż do wyczerpania zapasów towarów.
  • Istnieje telefoniczna możliwość dokonania zmian we wcześniej złożonym zamówieniu lub rezygnacji z zamówionych towarów ( jeśli przesyłka nie została wysłana ).
  • We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz ochronie danych osobowych.

2. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I TERMIN DOSTAWY

  • Dostawa towaru pod wskazany adres następuje przeważnie w ciągu 2-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
  • Czas dostawy zależy od:

    Formy zapłaty:
    - Przelew ( czekamy na wpływ środków na konto )
    - Wysyłka za pobraniem
     
    Dostępności towaru:
    -
    Chwilowy brak produktu
    - Przerzuty między magazynowe
    - Specyfika produktu – „na zamówienie”
  • Braku kontaktu z Klientem w przypadku knieczności sprecyzowania zamówienia lub poprawności danych.
  • Czasu złożenia zamówienia: do godz. 13.00 – wysyłka tego samego dnia, po godz. 13.00 – wysyłka dnia następnego.
  • Wysyłki realizujemy za pośrednictwem:
    - Poczty Polskiej - paczka priorytetowa
  • W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki bądź podania błędnego adresu przez Klienta, sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami transportu przesyłki w obie strony.

 

3. KOSZT WYSYŁKI

  • Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 200,00 zł brutto - koszt dostawy wynosi 20,- zł.
  • Przy zamówieniu powyżej 200,00 zł brutto – dostawa GRATIS.

4. SPOSOBY PŁATNOŚCI

  • Klient może wybrać następujące sposoby płatności:
    1. zapłata za pobraniem ( tylko do 5000zł ) - u listonosza w chwili odbierania przesyłki
    2. Przedpłata przelewem
    3. Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie wystawiamy fakturę VAT.

5. GWARANCJA NA ZAMÓWIONE PRODUKTY 

  • Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
  • Reklamowany towar musi być zakupiony bezpośrednio w naszym sklepie.
  • Gwarancja obejmuje uszkodzenia produktu wynikające z jego WADY UKRYTEJ, a nie powstałej na skutek uszkodzenia mechanicznego, chemicznego, zabrudzenia wrażliwych mechanizmów, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy.
  • Produkt musi być dostarczony w komplecie tj. w oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi akcesoriami, dokumentami i innymi elementami z którymi został do Państwa dostarczony. Produkt musi zawierać oryginalne plomby/naklejki gwarancyjne.
  • Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia towaru.

6. ZWROT TOWARÓW TECHNICZNYCH I REKLAMACJE

  • Klienci, którzy dokonali zakupu artykułów technicznych w naszym sklepie internetowym mają prawo zwrócić go w ciągu 10 dni roboczych od dnia zakupu, pod warunkiem, że produkt nie był używany oraz posiada oryginalne, kompletne i nienaruszone opakowanie. Kwotę 100% ceny artykułu zwracamy na podane przez Klienta konto bankowe w ciągu 10 dni od dokonania zwrotu. Zwrotowi nie podlegają poniesione koszty dostawy oraz odesłania towaru do naszej firmy. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać „ZWROT”.
  • Zwroty i reklamacje towarów medycznych i farmaceutycznych reguluje prawo farmaceutyczne. 
  • Procedura zwrotu towaru :
    1. Klient przesyła na adres sklepu Unidentomed oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
    2. Sklep Unidentomed weryfikuje zasadność zwrotu
    3. Klient dostarcza zwracany towar do sklepu Unidentomed wysyłając go na swój koszt.
    4. Sklep Unidentomed weryfikuje stan artykułu.
    5. Sklep Unidentomed zwraca pieniądze na konto kupującego w ciągu 10 dni.

UWAGA! Produkty noszące jakiekolwiek ślady używania ( zarysowania, zerwana folia, usunięte zabezpieczenia itp. ) będą zwracane do nabywcy na jego koszt.  

                                                                                                 

Zamówienia
można składać telefonicznie, faxem lub e-mailem.
Sprzedaż wysyłkowa na terenie całego kraju.
Zamówienia telefoniczne w godz. 10:00 - 17:00

 
Kontakt 

UNIDENTOMED
Materiały Stomatologiczne i Protetyczne

ul. Wiejska 84
66-415 Santocko
tel. kom.: 792 762 914 i 602 744 284
tel/fax: 95 7294 232
e-mail: info@unidentomed.pl
ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP.
ul. Słoneczna 7e/3
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. kom.: 792 762 914 i 602 744 284
tel./fax: 95 7294 232
e-mail: info@unidentomed.pl

 


 

 

 


All rights reserved UNIDENTOMED 2019  //  designed by hubertw.com